fbpx

כתובת

הארד 3, תל אביב

טלפון

074-766-13-01

לימודי תכנות ורובוטיקה לילדים

ילדנו מחפשים את האתגר הבא, התחום הבא ומשהו שיוכל להביא אותם לנקודת שיא ופיתוח אישי בחיים. כל זאת בתנאי שלוקחים תחום חזק, מוביל ומנצח מבין הרבה מקצועות שהשוק מציע כיום. כשהם יתעניינו וירצו ללמוד משהו אחר ושונה ממה שהסביבה מציעה להם הם יוכלו לקחת לימודי תכנות ורובוטיקה לילדים שישאירו חותם חיובי בהם ויקנו לכם כלים רבים בהבנה המעשית והמרחבית בתחום. הלימודים נעשים בקבוצות קטנות כאשר אצלנו תוכלו לקבל ערכה הביתה של רובוט ולהתחיל כבר את הלימודים עכשיו תוך כדי תכנון והרכבה נכונה בהתאם להרצאות אונליין שאנו מעבירים. אנו שמים דגש רב בפיתוח והקניית כל הכלים הדרושים לפיתוח ילדכם והצלחתו תוך כדי מרתונים, שיעורים שניתן לחזור אליהם וגם תרגולים נוספים שניתן לעשות במהלך לימודיהם.

לימודי תכנות לילדים

הילדים שלכם סקרנים לתחום מעניין וחדש? אם הם מתעניינים בטכנולוגיה, תכנון והרכבה ושואלים אותכם על כל מה שעכשווי סימן שהם צריכים את לימודי תכנות לילדים שבנינו בשביל להעשיר את הידע שלהם ולתת להם את כל מה שהם יידרשו בדרך להצלחתם בהווה ובעתיד. לימודי תכנות ורובוטיקה לילדים כמו גם לימודי תכנות לילדים מהווים פריצת דרך בלימודים אינטראקטיביים עם המחשות, הדמיות, תכנון נכון והסברים מפורטים על מה צריך לבצע ואיך, וכל זה רק אצלנו בטקטיקס חינוך. אנחנו פיתחנו שיטה חדשנית ומיוחדת להטמעת כל הידע בנושא התכנות כך ששום נושא לא יתפספס ולכל נושא יהיה תרגול עיוני ומעשי.

לימודי רובוטיקה לילדים

ילדכם מתעניינים בלימודים מורכבים אך מאתגרים? שואלים אותכם על סרטי מדע בדיוני? משחקים במשחקי הרכבה שיש בהם דמויות וגיבורים שונים? אז הם צריכים ללמוד לימודי רובוטיקה לילדים! הסיבה שאנחנו כאן היא בעצם לתת לילדכם כישורים וידע בתחום, לפתח אותם ולהטמיע בהם את כל מה שדרוש בשביל שיוכלו לעסוק בו בעתיד. לימודי תכנות ורובוטיקה לילדים תפסו נתח משמעותי בתחומי הלימוד אותם ילדים רוצים, הם נכנסו חזק לשוק ונהפכו מכבר לתחום משגשג, מעניין שפותח דלתות לתחומים מעניינים ועבודות בהמשך. לימודי רובוטיקה לילדים מכניסים רוח חדשה לתחום ההייטק ונותנים לילדכם כבר מגיל צעיר כישורים של בן אדם בוגר שרוצה להצליח ולעלות מעלה. לשם זה כאן אנחנו מתערבים בשביל שהחלום יהפוך למציאות, השאירו לנו פרטים או צרו קשר, ולכל השאר כבר אנחנו נדאג.

×

Hello!

יש לך שאלה? לחץ/י כאן לשיחה עם נציג או תכתבו לנו למייל  [email protected]

× צרו קשר