fbpx

כתובת

הארד 3, תל אביב

טלפון

074-766-13-01

לימודי תכנות ורובוטיקה באינטרנט

אם תכננתם אי פעם לעסוק ברובוטיקה וחלמתם ללמוד את התחום ולהפוך אותו למקצוע, החלום שלכם יכול להפוך למציאות!  לימודי תכנות ורובוטיקה באינטרנט מכירים לכם עולם חדש, מעניין ומאתגר של לימודי רובוטיקה, רובוטים, תכנות ובנייה נכונה של הרובוט בהתאם להנחיות וההוראות שניתנו. בלימודים נכיר את הרובוטים הקיימים בחיינו ועוד אלו שצפויים לנו בעתיד, נלמד את יסודות התכנות ונכיר את הדרך הנכונה, החיישנים, דרך פעולתם ותוך היכרות עם תוכניות הלימוד הנכונות להרכבה נכונה, דרך הפעולה והבנת ההוראות שניתנו לנו עד להצלחה מלאה ובניית הצורה הנכונה.  לימודי תכנות ורובוטיקה באינטרנט הינם קלים, פשוטים ונוחים כי הכל למעשה מועבר אונליין וניתן לחזור אחורה על מנת ללמוד את השיעורים הקודמים ולחזור לפרקים הקודמים בנושאי הלימוד.

לימוד תכנות לילדים אונליין

שיעורי האונליין מהווים פרק חשוב בחיי היום יום שלנו. הרבה מאוד מהם מועברים בצורה אינטראקטיבית, נוחה וקלה ללימוד, כך שאפשר גם לחזור לפרקים הקודמים. לימוד תכנות לילדים אונליין כמו גם לימוד תכנות ורובטיקה באינטרנט מקלים על הבנת הדברים כשרואים את הדברים מוחשיים עם מרצה שמסביר שלב אחר שלב איך עושים את הדברים נכון, מתכנתים נכון ומגיעים למטרה המיוחלת תוך הקניית כל הכלים והבנת הליבה המרכזית של השיעור אותו לומדים. עם לימוד תכנות לילדים אונליין הילד מקבל את כל הכלים, פיתוח חשיבה והטמעת הידע הנרכש ביצירה וההרכבה של הרובוט ובכך בעצם אנו מקלים על הילד תוך כדי הלמידה ומסבירים לו בשלבים איך להגיע להצלחה.

לימוד תכנות לילדים באינטרנט  

החיים שלנו נהפכו למאתגרים, חוויתיים ועשירים עם לימוד תכנות לילדים באינטרנט, כך שלמעשה אנו יכולים להתגאות באפשרויות הרבות שלנו ללמד את ילדכם בפרק זמן מסוים את נפלאות התכנות. בטקטיקס חינוך אנו נותנים את ליבנו תוך השמה ודגש על הטמעת הידע בצורה מהירה ואפקטיבית והשמת דגש רב של לימוד תכנות ורובוטיקה באינטרנט עם כל הכלים שאנו נותנים מא ועד ת’, החל מהבסיס אותו לומדים עד השלבים המתקדמים יותר של לימודי התכנות והרובוטיקה בשלמותה. לימוד תכנות לילדים באינטרנט נהפך לפופולארי בקרב הילדים שרוצים לפתח ולהגשים מטרות ולהיות מתקדמים ומפותחים טכנולוגית, כאלה ששינויים וחשיבה מפותחת איננה מפחידה אותם וכאלה שלא מפחדים לנסות דברים חדשים. אם זה מה שאתם חושבים לעשות בחייכם, אל תהססו והשאירו לנו פרטים בכדי שנוכל להפוך את החלום למציאות.

×

Hello!

יש לך שאלה? לחץ/י כאן לשיחה עם נציג או תכתבו לנו למייל  [email protected]

× צרו קשר